Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

25 Temmuz 2014

The Balm BalmJovi Palet

Herkese merhaba!

Bu günkü postum çok özel çünkü; herkesin sahip olmak için can attığı, sahip olanların ilk bikaç gün kıyıp ta kullanamadığı, kullanmaya başladıktan sonra da onsuz yapamadığı harika bir makyaj paletinden bahsedeceğim: The Balm Rockstar Palette Balm Jovi. Hazır Gratis her bayram olduğu gibi %50 oranında fıstık gibi indirim yapmışken fikir olsun istedim biraz da.


Çok açık söylemek gerekirse, bütün bloggerların, hatta sadece bloggerların değil makyajına süsüne püsüne düşkün bütün bayanların vazgeçilmezi bu palete karşı en ufak bir ilgim yoktu. Çok renkli buluyordum ve bir çekilişten kazandığım The Balm Nude'Tude palet bana yetip te artıyordu bile. Makyaj paletlerinin içerisinde farlarla birlikte yer alan allık, ruj, aydınlatıcı vs. ürünlerse bana hiç cazip ve kullanışlı gelmiyordu. Mary Lou'ya deli gibi sahip olmak istiyordum ama tek başına. Bu sebeple çok övülen, çok sevilen bu paleti almak bir kez bile aklımdan geçmemişti. Ama ambalajına bayılıyordum tabi, o ayrı. Alevler içinde kanatlı, öpücük atan bir gitar, kimin aklına gelir :)

Gel gelelim ki, bir gün harika bir çekiliş kazandım; TIK TIK. Sadece Mary Lou Manizer için katıldığım o çekilişten kazandığım bir sürü mükemmel The Balm ürününden sadece biri Balm Jovi. Ve o günden sonra Nude'Tude paleti bir daha elime bile almadım. Sevgili Balm Jovi, sana ne büyük haksızlık etmişim.. Sen benim hayatımın paletiymişsin!


Palet her zamanki gibi rengarenk, acaip eğlenceli, mıknatıslı kartondan sağlam bir ambalaja sahip. Sadece görselliği bile yeter. Güzelliğine, esprili yazılarına diyecek söz bulamıyorum. Bunun dışında dördü simli, dördü sedefli ve dördü mat olmak üzere 12 adet göz farı, 1 adet aydınlatıcı, 1 adet allık ve 2 adet ruj içeriyor. Tüm makyajınızı tamamlayabilmeniz için herşeyin bir arada olduğu süper bir palet.


Paleti açar açmaz bizi karşılayan kalpli aynası çok cici ve kocaman, gerçekten çok kullanışlı.


Alt kısımdaysa paletin içindeki renklerle bize yapacağımız makyajla ilgili fikir vermesi için oluşturulmuş olası kombinler var ki bu ayrıntıya bayıldım!


Paletin tamamının görüntüsünü şöyle bir ekledikten sonra biraz daha ayrıntılı inceleyebiliriz :)


Farlar Heavy Metal, Classical ve Alternative Rock olmak üzere 3 grupta toplanmış, her birinde de ünlü rock grupları veya rockçıların isimlerinin esprili bir şekilde uyarlanmış hali yer alıyor. Benim favorilerimse Blink 1982, rem, Adagio ve Third Eye Blinded. Ama tabi ki diğerleri de benim bebeklerim :D


Paletin alt kısmında bulunan Disco Disco isimli aydınlatıcı çoğu kişi tarafından Mary Lou Manizer olarak bilinse de aslında Mary Lou'dan farklı olduğunu bazı blogger arkadaşlarım görselleriyle birlikte açıkladılar. Ben de Mary Lou'yu yazarken (evet, tabi ki de yazacağım :D ) ikisini karşılaştıracağım. Disco Disco, Mary Lou'dan daha doğal duran, daha az simli bir aydınlatıcı. Hemen yanındaki Pop! Pop! allık ise bildiğimiz Frat Boy allık, palet sayesinde Frat Boy'a da sahip olmuş oldum yani :)

Milly ve Vanilly de hem yanaklarda krem allık olarak, hem de ruj olarak kullanılabilecek iki müthiş renk. Hele ki Milly, benim uzun zamandır istediğim, yine The Balm'ın ruju olan Mai Billsbepaid'in ta kendisi! Bir taşla kaç kuş sayamadım, çok istediğim bir ruja da sahip olmuş oldum böylece :) Yapıları çok güzel, kremsi, fırçayla uyguluyorum ve çok memnunum.

O halde renklerin swatch'larını, yüzde duruşlarını ve örnek makyajımızı görelim. Evet evet, üşenmedim sizler için bir de örnek makyaj yaptım :)

Heavy Metal Version
Soldan sağa; Alice Copper, Lead Zeppelin, Iron Maid-in, Metal-ica.


Classical Version
Soldan sağa; Presto, Moderato, Allegro, Adagio.



 Alternative Rock Version
Soldan sağa; Third Eye Blinded, Rem, The Stroke, Blink 1982.



Aydınlatıcı, allık ve rujlar ise şu şekilde;



Sırada ise son zamanlarda en sık kullandığım göz makyajlarından biri var.  Bu makyajdaki renklerin uyumunu çok sevdim ve elim hep bu tonlara gider oldu.



Göz pınarı ve kaş altında paletin aydınlatıcısı Disco Disco'yu kullandım. Göz kapağımda Blink 1982 kullandım ve son kısmına Alice Copper ile hafif gölge verdim. Kirpik diplerime Moderato rengini sürdüm. En yukarıyı da karıştırıp homojen bir hale getirmek için Adagio rengini kullandım. Bana göre bu palette Blink 1982 ve Moderato başta olmak üzere bir kaç renk çok karakteristik ve her yerde bulamayacağımız türden. Nasıl buldunuz?


 İşte Pop! Pop! (Frat Boy) allık ve Disco Disco aydınlatıcının duruşu da bu şekilde. Frat Boy aslında merak ettiğim, ama çok tatlı pembe bulduğum için bi türlü alamadığım bir allıktı, ben allıkta genelde farklı tonları severim; mürdümler, turuncular, vs. Ama o kadar güzel duruyor ve o kadar kalıcı ki.. Sabah 8'de okula giderken sürdüğüm allık akşam 6'da aynen duruyordu! Aydınlatıcının da abartıdan uzak, disko topuna döndürmeden verdiği ışıltıya ve sağlıklı görünüme bayıldığımı söylemeliyim!


Ve son olarak Milly (Mai Billsbepaid) ve Vanilly rujlarında dudaktaki duruşunu görmenizi istedim. Rujlar çok yumuşak, kremsi yapıdalar, özellikle Milly favorim. 

Çok bol resimli, bol tasvirli Balm Jovi palet yazımın sonuna geldik, ama bu palet çok daha fazlasını hak ediyor. Sanırım 30-33 tl civarı bir şey bu indirimde, henüz sahip olmadıysanız önceliği verin derim. Ne diyebilirim ki, The Balm'ı seviyorum!

Hoşçakalın!




23 yorum:

  1. Çok amaçlı gerçeklten güzel bir ürün :)
    Bu arada tatlım blogtaki çekilişe beklerim :)
    lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Tabi ki, en kisa zamanda katilacagim :))

      Sil
  2. Favorilerimiz aynı ! Ben de bu 3 renge bayılıyorum :) Adagio'nun dibini görmeye yakınım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle en güzel ve kullanışlı renkler :)

      Sil
  3. Renkler şahane! Bloğunuzu izlemeye aldım bana da beklerim
    sevgiler,
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle! tabiki uğrarım, sevgiler...

      Sil

  4. Blogunuzu blog keşif etkinlikleri sayesinde keşfettim ve hemen takibe aldım :) Çok güzel bir etkinlik oldu gerçekten bu sayede bir çok blogu tanıma fırsatı buluyoruz :) Benim bloguma da beklerim :)
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, öncelikle hoşgeldiniz! kesinlikle öyle oldu :) tabi ki uğrarım :)

      Sil
  5. süper=) dolu dolu bir değerlendirme yazısı olmuş, eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. Bende alsam mı almasam mı dusunurken yazınızı okudum ve yarın koşup alacagım çok tesekkurler :)
    bloguma beklerım bende :)
    sevimlianlar.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim yazımın işe yaramasına :) tabii ki uğrarım, sevgiler :)

      Sil
  7. Milly e dupe ariyordum yaziniza denk geldim. Maalesef ayni degil Milly ile Mai billsbepaid. Milly daha pembe :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett öyleymiş, ben de sonradan farkettim :)

      Sil
    2. kızlar bulabildiniz mi milly e dupe

      Sil
  8. Hem anlatamınıza hem de palete bayıldım.
    Ben de almayı düşünüyorum sayenizde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok sevindim beğenmenize, teşekkür ederim güzel sözleriniz için, umarım siz de memnun kalırsınız :)

      Sil
  9. çOK Çok beğendim ve anlatımınız da benim gibi ürünü ve markayı yeni deneyecek biri için çok açıklayıcı oldu ...
    Takipteyim ve benim bloğuma da bekleri sizi. Sevgilerimle...
    www.grilady.blogspot.com.tr
    Bu arada bu ürün yaklaşık her gün kullanımda ne kadar süre kullanılır sizce ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa çok teşekkür ederim, böyle geri dönüşler almak gerçekten çok güzel!
      Hergün kullanımda ne kadar gideceğini şuan kestiremiyorum ama uzun süre gider bence :)

      Sil
  10. Benim paletim artık rahat bırak beni diye bağırıyor :D

    Benim bloğumada beklerim
    www.elitsalemcadisi.com

    YanıtlaSil
  11. çok tozlu farları ve tonlar çok benzer ben pek sevmedim sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında doğru fırça kullanıldığında tozutma en aza indirgenebilir, fırça gerçekten çok fark ediyor ama tonlar için birşey diyemem :)

      Sil