Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

8 Eylül 2014

The Balm Sexy Mama Transparan Pudra

Herkese merhaba! 

Yaz okuluydu, finallerdi, kına düğünlerdi, tatildi seyahatti derken yazmayalı bir aya yakın olmuş yine :) Her şeyi atlatıp, tatilimi de yapıp döndüğüme göre, hazır bir hafta daha boş vaktim varken şimdi biriken onlarca yazıyı yazma zamanı!

Bu yazımda bahsedeceğim ürün hepimizin bayıldığı marka The Balm'ın çok sevilen Sexy Mama isimli transparan pudrası.


Hayatım boyunca sorunlu bir cildim olmadığı için çok şanslıyım. Üniversite ikinci sınıfa gelene kadar hiç pudram bile olmadı. Fondöten veya bb kremi çok özel bir yerlere giderken kullandım ancak. Ancak üniversite hayatıyla birlikte yaptığım makyajlar, kullandığım malzemeler arttı tabiki, bb krem ve fondöteni daha sık kullanır oldum ve parlama sorununa karşı pudra arayışına girdim. İlk aldığım pudram Maybelline Affinitone idi ve çok fazla toz toz görüntüye sebebiyet vermesinden dolayı hiç sevemedim. Doğru dürüst kullanmadım bile, sonrasındaysa Rimmel Stay Matte ve Sexy Mama arasında kaldım ve ambalajının şirinliğinden dolayı önceliği Sexy Mama'ya vermek istedim. En son Gratis indiriminden %50 indirimle 16 lira civarında bir fiyata aldım.


 Yine bilindik The Balm ambalajı, sert kartondan mıknatıslı ve aynalı kapaklı, süper eğlenceli. 7,08 gram, allıklarıyla aynı gramajda hemen hemen. Ama tüm yüze ve daha sık uygulandığı için bir allık kadar idare etmeyeceği kesin. İçeriğinde talc yok, paraben yok, yine de tamamen temiz olmasa da bunlar birer artı tabii. Ambalajında açık bir ten rengi tonunda gözükmesine rağmen ciltte renk vermeyen, tek tonlu, adı üstünde "transparan" pudra. 


İpek gibi sıkıştırılmış dokusu ve çok çok yakından bakmadıkça asla belli olmayan aşırı minik sedefleriyle çok merak ederek aldığım bir üründü kendisi. Yorumlamak için uzun bir süredir kullanıyorum elbette. Çok fazla tozutmayan yapısını sevdim. Ciltte toz toz durmadığına dair rivayetler kesinlikle doğru. İster herhangi bir likit makyaj ürününün üzerine, ister çıplak cildime parlama yaptığı anda uyguluyorum ve içindeki yağ emici küreler sayesinde anında doğal, renk vermeden transparan bir matlık sağlıyor. Bu tarz bi üründen tabi ki kapatıcılık beklenemez. Ama dediğim gibi, benim yaz aylarında yağlı, kışınsa karma cildimi çok güzel matlaştırdı, cildimdeki duruşunu da sevdim.


Parmağımı pudranın üzerinde bayağı bir sürttüm ve ancak bu kadar renk verdi, cildimizeyse bu şekilde değil de fırçayla uyguladığımız için bu kadar bile renk vermiyor. Her şey iyi hoş ta, tek sevmediğim yanı benim cildim de kalıcı olmaması oldu. Bazı bloglarda 4-5 saate kadar idare ettiğini okudum, ancak ben sürekli tazelememe rağmen aradan 1 saat geçmeden çekindiğim fotoğraflarda yüzüm yine ışıl ışıl parlıyor. Her on dakikada bir de pudra tazeleyemem ki, elimde pudrayla mı gezeceğim? Malesef benim için büyük bir eksi oldu ve bitirebilirsem eğer bir dahaki tercihimi Stay Matte'den yana kullanmayı düşünüyorum.

Aranızda bu ürünü kullanıp ta benim gibi kalıcılık sorunu yaşayan var mı, yoksa tek ben miyim bilmek isterim. Yorumlarınız için ben buralardayım, hoşçakalın!






9 yorum:

  1. Cnm Yağlanması pek engellemiyor yapısı ince çünkü ama makyaj sabitleme için kullanilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım, bende o amaçla kullanıyorum ama mat etkisi biraz uzun sürseydi iyiydi :))

      Sil
  2. Guzel tanimlamissin pudrayi :) ben ikinciyi bitiriyorum memnunum. Ben de gun icinde tazeleme gereği duyuyorum ama bu yaz başında gratisten yag emici kagitlardan aldim mükemmel kurtarici bi sey tavsiye ederim. Sabah pudrami uygulayip gun icinde gerekince o kagitlari kullanip gunu rahatca tamamlayabiliyorum canim tavsiye ederim :) stay matte benim de cok merak ettiğim bi pudra ama sexy mama dan vazgecip de deneyemiyorum :) denersen egee yazısını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim :) yağ emici kağıtlar hep çantamda ama hiç aklıma gelmiyor ya :) bundan sonra düşünüyorum stay matte'ı denemeyi tabiki yazarım :)

      Sil
    2. Benim de aynaya bakınca çok rahatsız olduğumda aklıma geliyorlar anca :) ama kurtarıyor seviyorum yağ emici kağıtları :) pudra yazısı bekleniyor o zaman :)

      Sil
  3. the balm ürünlerini çok severim ama pudralarını hiç denemedim. allıkları favorimdir instain allıklar çok kalıcı olmasına rağmen en sevdiğim hot mama o kadar kalıcı olmuyor malesef.. her üründe farklı bu kalıcılık durumu sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, Instain aldım yeni bir tane bakalım daha denemedim, kalıcılığı ben de nsl olacak.. Pudrası da fena değil, kalıcılık ciltten cilde de fark ediyor birazcık :)

      Sil
  4. Benimde malesef ilk pudra tercihim affinitone oldu. The Balm dan da pek memnun değilseniz şuan ne önerirsiniz peki :) Sivilce sorunum yok sadece renk eşitliği istiyor bu gönül :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan hala bu ürünü kullanıyorum ve bitirmek üzereyim, ama bitirdiğimde ne alırım hala düşünüyorum :) Rimmel Stay Matte pudraya şans vereyim diyorum ama :)

      Sil