Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

15 Kasım 2014

Wet n Wild Comfort Zone Far Paleti

Herkese merhaba!

Blogumun bugünkü konusu almakta da, yazmakta da çok geç kaldığım bir güzellik; Wet n Wild'ın belki de en ünlüsü Comfort Zone far paleti. 


Çok açıkça söylüyorum, ne bu palet, ne de bu markanın herhangi bir ürünü zerre kadar ilgimi çekmiyordu. Ülkemize gelemden önce blogger arkadaşlarım yabancı sitelerden üçer beşer alıyorlar, siparişleri ellerine ulaşırsa çılgıncasına seviniyorlar, anlata anlata bitiremiyorlardı, ülkemize geleceği duyulduktan sonra yine kıyametler koptu, hele hele gelince Comfort Zone palet ve tekli farlardan Brulee başta olmak üzere markanın ürünleri yok sattı, resmen kapışıldı! Fiyatları da çok çok uygun olunca peynir ekmek gibi gitti siz de biliyorsunuz ki, bulamayanlar araya araya bir hal oldu! Bense Bursa'ya daha yeni açılan Gratis'te ilk günden beri duran bu paleti ne bir kez elime aldım, ne inceledim... Açıkçası anlam veremiyordum bu çılgınlığa, "Nesi var ki bu paletin?" diyordum, çok basitti bana göre...

Gel gelelim, bloglarda ve Instagram'da o kadar fazla övüldü, sevildi, yazıldı, çizildi ki, daha fazla dayanamadım ve bir Gratis indiriminden aldım gitti! Sırf merakımdan!!!


Aldım ve eve gelene dek renkler güzelleştikçe güzelleşti. Defalarca çıkarıp çıkarıp baktım, blog için fotoğraflayana dek dokunmamak için zor dayandım. Palet; 8 adet oldukça doğal, toprak tonlarından oluşuyor. Günlük olarak rahatlıkla kullanabileceğiniz renkler olduğu gibi, gece makyajınız için de uygun renkler içeriyor. İlk bakışta sağ taraftaki iki yeşil ton; eyelid ve crease farları dışında hepsi sıklıkla kullanacağım renkler, özellikle sağ en alttaki Mac Club'a dupe gösterilen efsanevi renk beni benden aldı! Yaz kış gündüz gece kullanabilirim!


 Farların hiç birisi tam anlamıyla mat değil, sedefli ve özellikle sol taraftaki definer ile sağ taraftaki crease simliler. Ve evet, farlar Browbone (kaş altı), Eyelid (göz kapağı), Crease (gözün katlanma yeri) ve Definer (göz bitimi, uç kısmı) olmak üzere sınıflandırılmış. Bu bize ideal bir makyaj için yol gösterici olabilir, ancak tabii ki illa o bölgelere uygulanacak diye bir şey yok. 


Hatta şöyle internetten aldığım bir resimle göstereyim, şahsen ben çekmeyi unutmuşum. Bölgeler numaralandırılarak farların uygulanacağı yerler gösterilmiş. Hatta yumuşak bakışlar, romantik bakışlar, dramatik bakışlar ve vahşi bakışlar için hangi bölgelere çalışmak gerektiğiyle ilgili ipucu bile vermiş :) Ayrıca da ipeksi, ultra pigmentli ve gündüzden geceye renkler olduğunu söylüyor ki son derece haklı! Ancak ve ancak, fark ettiyseniz içinde başlıca talc, paraben olmak üzere kötülükler var. Ve de tüm Wet n Wild ambalajlarında olduğu gibi kalitesiz, basit bir ambalaja ve uydurmasyon aplikatöre sahip.


E hadi inceleyelim o zaman! Sol baştan başlayalım; gerçekten de farlar inanılmaz pigmentliler, parmağımı dokundurmam yetti. Söylediği gibi; yumuşak ve ipeksiler, tabii ki az biraz tozutuyorlar ama sorun olacak şekilde değil, hem en pahalı farlar bile tozutmuyor mu?  Serçe parmağımda en üstteki browbone, aydınlatıcı olarak bile kullanabileceğiniz harika bir şampanya. Ben bu tarz renkleri göz kapağıma tek başına uygulayıp bir de siyah eyeliner çekmeye bayılıyorum! Yüzük parmağımdaki eyelid; bu yılın modası rose-gold bir ton, yani bronz bir pembe-gülkurusu diyebiliriz. Orta parmağımda crease; hafif bronzluk içeren harika bir toprak tonu, günlük sonbahar-kış makyajları için ideal. Ve işaret parmağımda en alttaki far olan definer; palette rengi bordoya çalsa da içinde kızıl kahve simler içeren ışıl ışıl bir koyu kahve...


Ve sağ taraf yukarıdan aşağıya; serçe parmağımda en üstteki browbone; tam bir kemik-taş rengi, kendisi şimdiden dibini görmeye yaklaştığım yegane farım. Yüzük parmağımda eyelid; sedefli bir fıstık yeşili, henüz kullanmadım ama kahve göze yeşil tonları çok yakışır aslında. Orta parmağımda crease; altın ışıltılı kopkoyu bir zeytin yeşili, neredeyse siyaha çalıyor. Ve son olarak işaret parmağımda en alttaki definer; çoğu kişinin bu paleti almasına sebep olan efsane renk; tarifi yok, duochrome bir far, yani tamamen ışığın yönüyle renk değiştiren, bir yönden bakıldığında parlament mavisiyken diğer yönden bakıldığında bordo-kahve olan, içinde yüksek oranda kızıllık içeren mükemmel bir far. BA-YIL-DIM! Göz kapağıma çok hafifçe uyguladığımda bile bütün ifademi değiştiren, makyajıma ayrı bir hava katan süper bir renk. 

Bildiğiniz gibi Comfort Zone'daki tüm renkler high-end markaların belirli farlarına dupe olarak gösteriliyor, kimi oldukça benzese de kiminin aslında pek ilgisi olmadığını görüyor ve okuyoruz. Şahsi fikrim gerçekten dupe olabilecek harika bir palet; 19.90 liralık fiyatıyla çok çok uygun, hele ki fiyat/performans değerlendirmesi yaparsak mükemmel! Daha önce almadığıma pişman oldum ve gerçekten almakla çok iyi ettim, Gratis indirimleriyle daha uyguna bile sahip olabilirsiniz! Çok yakında iki tarafla ayrı ayrı yaptığım göz makyajlarını da sizlerle paylaşacağım, şimdilik bu kadar. 

Yorumlarınızı bekliyorum, hoşçakalın! 







12 yorum:

  1. Çok güzel incelemişssin canım, bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm, tabi ki uğrarım :)

      Sil
  2. Bayıldım, toprak renkler benim çok hoşuma giden renkler. İlk fırsatta gidip alacağım aydınlattığın için teşekkürler. Sağlıcakla kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkler efsane cidden, ne demek ben teşekkür ederim, yararlı olabildiysem ne mutlu :)

      Sil
  3. BU PALETİ NERDEN ALABİLİRİM (GRATİS WATSONS VB..)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wet n Wild ürünlerini Gratis'lerde bulabilirsiniz :)

      Sil
  4. ne kadar acabaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20 tl civarında bir fiyata almıştım, sanırım yine o civarda.

      Sil
  5. Ben geçen yıl almıştım. İyi ki almışım. Bloguma beklerim. Sevgiler

    YanıtlaSil