Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

27 Aralık 2014

The Balm Mary Lou & Cindy Lou Manizer Aydınlatıcılar

Herkese merhaba!

Bugün yine çoook geç kalmış bir yazıyla karşınızdayım. Hazır yılbaşı indirimleri yeni başlamışken daha fazla ertelemeyeyim ve aşık olduğum The Balm ürünlerini yavaş yavaş aradan çıkarayım dedim. Siz bu yazımı okurken ben indirim alışverişine doğru yola çıkmış olacağım :) Bugün bahsedeceklerim ise The Balm'ın efsane aydınlatıcıları Mary Lou ve Cindy Lou kardeşler!



The Balm diye bir markanın olduğunu blog dünyasına adım atınca öğrendim, malumunuz 6 ay öncesine kadar şehrimde bir Gratis bile yoktu.. Ve öğrendiğim günden beri de bu markanın efsane aydınlatıcısı olan Mary Lou'yu deli gibi istiyor, her indirimde yarı fiyatına kapış kapış alanlara imreniyor, İstanbul'da yaşayan arkadaşlarıma sipariş veriyor ama onların da bulamamasıyla bir türlü ulaşamıyordum. Ben daha Mary Lou'ya sahip olamadan üstüne bir de Cindy Lou çıktı, ben iyice buhranlara girdim :) Instagram'daki, bloglardaki tüm çekilişlere katıla katıla en sonunda sevgili Nesneslis'in çekilişinden koskoca bir The Balm pakedi kazandım, içinde neler vardı neler (hatırlamak için TIK TIK!). Ve Lou kardeşlerin ikisine birden bu çekilişle sahip olmuş oldum :)


Ambalajların cicişliğine, tatlılığına, şıklığına, kalitesine diyecek yok her zamanki gibi. Metal görünümlü gayet şık ve sağlam yuvarlak kutularının içerisindeki kocaman aynası ve üzerindeki pin-up kızları ile makyaj koleksiyonumun en göz alıcı ürünlerinden diyebilirim. İçeriği çok çok masum olmasa da talc ve paraben içermeyerek piyasadaki benzerlerinin önüne geçmesini sağlıyor. 8,5 gramlık, kullan kullan bitmeyecek, ömürlük aydınlatıcılar desem abartmış olmam :) Ben ki 4 gramlık allığı bile her gün sür sür bitiremiyorum, bu iki aydınlatıcıyı ömrü billah bitiremem! Bu sebeple indirimsiz fiyatı olan 50 lira bile çok değil aslında, ama sık sık yapılan indirimler sayesinde 25 liraya alırsanız tadından yenmez!

Öncelikle aydınlatıcı nedir diye sorarsanız; yüzün belirli bölgelerine gölgelendirme ile birlikte uygulandığında daha iyi sonuç veren, cildin sağlıklı ve canlı gözükmesini sağlayan bir tür ışık oyunu yaratan ürünler diyelim :) İlla gerekli mi, tabii ki hayır, ancak bir kere farkı gördükten sonra vazgeçemeyeceksiniz! :)


 Öncelikle şu şekilde üstten çektiğim bir fotoğrafla kabaca renklerini göstermek istedim size. Cindy Lou pembe alt tonlu bir somon-şeftali rengi olarak tarif edilebilir. Mary Lou ise sarı alt tonlu bir şampanya rengi olarak tanımlayabileceğimiz, "aydınlatıcı" kelimesinin hakkını veren türden bir renge sahip. Üstten çektiğim için her ne kadar mat ve ışıltısız gibi gözükse de, öyle olmadığını birazdan ayrıntılı fotoğraflarında göreceksiniz :)

Öncelikle Mary Lou;


Çok çok ince, mikro ışıltılara, beyaz-altın simlere sahip. Harika bir dokusu var, yumuşacık ve aşırı pigmentli. Sadece fırçanın ucunu çok çok az dokundurarak elmacık kemiklerime pıt pıt tampon hareketlerle uyguluyorum ve hazır! Çok dikkatli olmanız lazım, fırçayı öyle allığınıza daldırır gibi sürtüp bir de yanaklarınızda iki üç tur gezdirirseniz disko topuna dönmeniz işten bile değil :) Doğru kullanıldığında doğal bir ışıltı sağlayan, mükemmel sonuç veren bir ürün.


 Parmaklarımı dokundurmamın sonucu :) Bu arada Lou kardeşler sadece aydınlatıcı değil, far olarak ta kullanılabilir ve şahsen Mary Lou far olarak mükemmel duruyor!

Gelelim kız kardeşi Cindy Lou'ya...


Cindy Lou'nun ışıltıları Mary Lou kadar yoğun ve göz alıcı değil, bu sebeple fotoğraflara yansıtmak ta hayli zor oldu. Pembe-altın yansımalara ve ışıltılara sahip. Pigmentasyon yönündense Mary kardeşi kadar zengin. 


 Gördüğünüz gibi aydınlatma konusunda Mary Lou'nun yanından bile geçmiyor kendisi. Öyle ışıl ışıl, ışığı yansıtan türden değil. Zaten çoğu kişi bu ürünü allık olarak kullanıyor, ancak benim gibi açık tenli kişilerde ne allık olarak ne de aydınlatıcı olarak kullanıma müsait değil. Elmacık kemiklerimin üzerine hafifçe uygulasam bile öyle yapay duruyor ki... Nasıl anlatsam, sanki bir şey yapıştırmışım gibi en ufak bir mimiğimde bile olmayan kırışıklıklarımı belli ediyor, tam anlamıyla maske gibi duruyor. 


 Tontiş yanaklarımda (!) iki ürünün uygulanmış halini görüyorsunuz. "Aydınlatıcı" görevini layıkıyla yerine getiren bence Mary Lou. Cindy Lou çok hafif bir pembemsi yansıma katmaktan öteye gidemiyor malesef benim tenimde. Allığımdan ayırt edilemiyor. Bahsettiğim ışık-gölge oyununu Mary Lou çok daha güzel oynuyor. Ancak Cindy'nin bronz/esmer tenlerde çok güzel duracağını tahmin ediyorum, bu sebepten kendisini yazın çokça kullanmayı umuyorum :) Şimdilik ara sıra far olarak kullanıyorum.

Bana sorsanız indirimden tek bir The Balm ürünü alacağım, ne olsun diye, kesinlikle Mary Lou Manizer derim. Bunların bir de Betty Lou Manizer kardeşi var biliyorsunuz, ancak o en başından beri hiç mi hiç ilgimi çekmedi. Kendi paramla almış olsaydım eğer, Cindy Lou'yu aldığıma pişman olurdum, çünkü duruşunu sevmediğim bir ürün oldu. Ama Mary Lou; gerek elmacık kemiklerinde, gerek kaş altlarında, gerek göz pınarlarında, gerek dudak çizgisinin üzerinde, gerek de far olarak, her şekilde mükemmel duran ve makyajın havasını ufacık bir dokunuşla tamamen değiştiren harika bir ürün bence. Özellikle göz pınarlarınıza uyguladığınızda, bakışlarınızı ve ifadenizi nasıl değiştirdiğine çok şaşıracaksınız! 

Umarım yazım sizlere fikir vermiştir, herkese iyi alışverişler!






14 yorum:

  1. vazgecılmezım mary lou<3 cındy lou merak edıyordum sayende merakım gectı cındy ıle yola devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle benim de canım, fikir verebildiysem ne mutlu :)

      Sil
  2. Allık arayışım için güzel bir önerin oldu yazınız. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duruşunu beğendiyseniz Cindy Lou Manizer aydınlatıcıdan çok allık olarak kullanilabilir evet, rica ederim fikir verebildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  3. mary lou yu zaten çok severek kullanıyordum ama bu yazıdan sonra ilk gratis indirimden cindy lou almaya karar verdim çok güzel durmuş sizde de :) sedosun.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm, yazımın işe yaramasına sevindim :)

      Sil
  4. Ali baba express ten alan var mı bu ürünleri fiyat baya uygun da sipariş verdim ama orijinal mi bilinmez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orjinal olduğunu sanmam, zira herşeyin birebir replikaları var o sitede. Ama emin de olamayız tabii :) Bence Gratis'in bayram indirimlerini kovalayın, yarı fiyatına alabilirsiniz :)

      Sil
  5. Ürünü nereden temin edebilirim

    YanıtlaSil
  6. Fiyatı nedir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 40 küsur olması lazım, ama indirim döneminde 20-25 liraya kadar düşüyor :)

      Sil
  7. maybelline stick highlighter çıkarmış sizce o mu yoksa mary lou mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maybelline Stick aydınlatıcıyı henüz denemedim, o yüzden yorum yapamıyorum :)

      Sil