Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

28 Temmuz 2015

Pastel Moon Light Highlighter

Herkese merhaba!

Henüz çok yeni bir ürün olan Pastel Moon Light likit aydınlatıcıyı sıcağı sıcağına yazayım dedim :)


Yerli markalarımızdan biri olan Pastel, birkaç yıl öncesine kadar sadece ojeleriyle biliniyordu. Kozmetik dünyasına o kadar hızlı ve başarılı bir giriş yaptı ki, birbiri ardına piyasaya sürdüğü ürünlere ve koleksiyonlara yetişemez olduk :) Ürünlerini şahsen çok severek kullanan biri olarak, Benefit'in High Beam aydınlatıcısına dupe olarak gösterilen ancak onun sekizde biri fiyatına satın alabileceğimiz yerli ürünümüze kayıtsız kalamazdım elbette. 


Fotoğraflarda oldukça uçuk pembe çıkan ürünün biraz daha somonumsu tonlar içerdiğini belirtmeliyim, tam bir "inci" rengi. Bu şekilde sim kadar büyük olmayan, ancak sedef denebilecek kadar da küçük olmayan ışıltılara sahip. 15 mL'lik, oje formunda oldukça kullanışlı bir ürün, toz aydınlatıcıları ve fırçasını yanımda taşımaktansa bunu taşımayı tercih edeceğim kesin. Kokusu çok belirgin değil, uygularken duyulmuyor, ancak özellikle kokladığımda hafifçe boya kokusunu andırdı bende. Parfüm içermiyor, ancak petrol ve silikon türevlerini bolca ihtiva ediyor.


Yapısı öyle çok sıvı değil. Fırçaya bolca aldığınızda aşağıya damlamıyor. Ama öyle donuk donuk ta değil, yumuşacık, çok hafif. Birkaç noktaya pıt pıt hareketlerle uyguladığınız aydınlatıcıyı parmaklarınızla çok rahat bir şekilde ve homojen olarak yayabiliyorsunuz. Şahsen elmacık kemiklerime parmaklarımla uygulamayı tercih ettim, ancak göz pınarlarıma ve kaş altlarıma fırçayla uyguladığımda da güzel sonuç aldım. 


İşte uygulanmış hali. İlk başta her ne kadar ıslak bir görüntüde olup makyajınızda "strobing" etkisi yaratsa da, biraz vakit geçip kuruduktan sonra toz aydınlatıcı görüntüsüne ulaşıyor. Ancak bu beni hiç ama hiç rahatsız etmedi çünkü toz aydınlatıcılardan çok daha doğal ve sağlıklı bir ışıltı verdiği kesin. Bir kere ciltle çok daha iyi bütünleşiyor, bu da toz aydınlatıcıların o pudramsı ve toz toz duran görüntüsünün önüne geçmesini sağlıyor.


Bu da iki farklı açıdan cildimdeki duruşu. Ben oldukça sevdim bu ürünü. Uzun zamandır Benefit'in likit aydınlatıcılarını denemek isteyen, ancak öğrencilik durumu nedeniyle o kadar büyük bütçeler ayıramayan biri olarak yerli markalarımızdan birinin böyle bir yenilik yapmasına çok sevindim. Hem doğallığı, hem pratikliği, hem de uygun fiyatı ile denenmeye değer. 11,50 liralık tanıtım fiyatına rağmen ben Kağan Parfümeri'den 9.90 liraya aldım. Şimdiden favorilerim arasına girdi bile!

Merak ettikleriniz ve yorumlarınız için burada olacağım, hoşçakalın!





30 yorum:

  1. Denedim bunu bana çok sedefli ve kalın gibi geldi ama fiyatına göre çok iyi tabi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bense çok sevdim, günlük olarak Mary Lou'dan daha uygun gibi geldi bana :)

      Sil
  2. Kesinlikle alacaklar arasında :)

    YanıtlaSil
  3. Bunu bir denemek lazım mutlaka :) Benefit'i merak ediyordum ama aydınlatıcı sürekli olarak kullandığım bir makyaj ürünü değil. Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, ben de Benefit'i merak eden biri olarak bir şans verilmeli dedim :)

      Sil
  4. Bunu denemem lazım. Bilgi için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir inceleme yazısı olmuş.Gördüğümden beri aklımdaydı bulduğumda deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmene sevindim :) bence de denemeye değer :)

      Sil
  6. Alınacaklar arasında ilk sırada =)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, blogunuzu çok beğendim ve takibe aldım :)
    Bana da beklerim :) http://fallin-beauty.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz :) tabii ki uğrarım

      Sil
  8. Bende alacaktım aslında ama gittiğim Gratis ve Watsonslarda yoktu, parfümerilere de bir uğrayayım bari. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de oralarda daha uygun oluyor :)

      Sil
  9. benefit high beam e çok iyi avantajlı bir alternatif :)

    YanıtlaSil
  10. Fiyat olarak ta oldukça iyiymiş ,ben de alacağım :)
    Bu arada da bloğunuzu takibe alıyorum hemen , benim bloğuma da beklerim. Sevgilerimle..
    www.grilady.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten Pastel bize bi güzellik yaptı yani :) hoşgeldiniz bloguma, tabii ki ben de uğrarım :)

      Sil
  11. Bu urun bende inanilmaz derecede sivilcelenme yapti (normalde hic cikarmam) ayni durumu yasayan oldu mu acaba merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öyle bir durumla karşılaşmadım ve okuduğum kadarıyla çoğu kişi memnun, ama tabii ki içeriği mükemmel olan bir ürün değil, herhangi bir maddeye cildiniz reaksiyon vermiş olabilir.

      Sil
  12. bugün aldım ve ilk aydınlatıcım :D bende simli pek durmadı doğal durdu hatta :D sanırım beyaz tenimle alakalı bronzerla filanda kullandım dediğim gibi doğal durdu hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beyaz tenliyim ve duruşunu ben de çok sevdim :)

      Sil
  13. Nerden alabiliriz bulamadim ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis, Watsons gibi Pastel ürünleri satan tüm kozmetik marketlerde, avm'lerin içerisindeki Pastek kiosklarında ve hatta eğer pastel ürünlerinin satışını yapıyorlarsa mahallenin sokağın kozmetikçisinde bile bulabilirsiniz :)

      Sil
  14. Koyu tenler için bu ürün uygun mu sizce. Bir de bunun sunlight olanı var onun hakkında ne düşünüyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sunlight'ı denemedim ama koyu tenlerde daha şık duracağını düşünüyorum :)

      Sil
  15. Ya evde uyguladigimda cok hosuma gitti fakat disari ciktigimda ve ozellikle gunesin altindayken sim sim durusu var.gunes yuzume vurmazken iyi ama guneste cok abartili sim duruyor.bunu nasil engelleyebilirim biseyi yanlis mi yapiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elinizle veya fırçayla değil de bir de nemli makyaj süngeri yardımıyla pıt pıt tampon hareketlerle uygulamanızı öneririm, daha doğal görünüm sağlayacaktır.

      Sil